Elektrik Mühendisleri

PBX Sistemi

Bu konu 2 yanıt ve 2 izleyen içeriyor ve en son  Ercan Akkurt tarafından güncellendi.

3 yazı görüntüleniyor - 1 ile 3 arası (toplam 3)
  • Yazar
    Yazı
  • #2134

    Ercan Akkurt
    Katılımcı

    Merhaba,
    Şirket telefon sistemi için pbx önerildi? Nedir, açıklayabilir misiniz?

    #2135

    Cem Gülener
    Katılımcı

    Eğer orta ve büyük kapasiteli bir şirketse kesinlikle öneriririm.
    Önelikle ne olduğunu açıklamam gerekirse, PBX (Private Branch eXchange) genellikle şirketlerde kullanılan bir telefon santralidir. Şirket içi dahili ve harici görüşmeler bu santral üzerinden yapılır. PBX ile dışarıdan gelen aramalar isteğe bağlı olarak yönlendirilebilir ve dışarı yapılan aramalar kısıtlanabilir. Kullanıcılar şirket içi arama ve yönlendirme yapabilir ve harici hatlara bağlanabilirler.

    PBX kullanan bir şirket birden fazla harici telefon hattını müşterilerine tek telefon numarası ile sunabilir. Yani şirketin telefon numarasını arayan müşteriler birinci hat meşgul olsa bile ikinci, üçüncü veya boş olan diğer hatlardan birine yönlendirilir. Böylece müşteri telefonda beklemez ve daha kaliteli bir hizmet almış olur.

    #2136

    Ercan Akkurt
    Katılımcı

    Çok iyiymiş ya, gerçekten.
    Eskiden yoğun bir santrali düşürmek için ne uğraşırdık telefon başında.

3 yazı görüntüleniyor - 1 ile 3 arası (toplam 3)

Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.

X