Profil fotoğrafı

İç Mimarlar

  • Herkese Açık Grup
  • 4 ay 3 hafta önce
  • 261

    Gönderiler

  • 145

    Üyeler

OFİS İSMİ NE OLABİLİR ?

Güncel Haberler Forumlar İç Mimarlar OFİS İSMİ NE OLABİLİR ?

son güncelleme tarihi: İç Mimarlar 1nilşah Çapur yıl önce
9 sesler
13 yanıt
  • Yazar
    Gönderiler
  • #3660
    İç Mimarlar 2nilşah Çapur
    Katılımcı

    MERHABA ARKADAŞLAR,OFİS AÇICAM VE İSİM BULAMADIM BİR TÜRLÜ.VAR MI ÖNERİSİ OLAN ?

    #3661
    İç Mimarlar 3Verda Özyiğit
    Katılımcı

    Ofis ismi bulmak hakikaten çok zor oluyor 🙂 Bütün güzel isimler alınmış gibi geliyor insana… Sonuçta ofisin internet sitesini de düşünmek lazım. Mesela ofisin ismi “Nilşah Mimarlık” olacaksa, http://www.nilsahmimarlik.com adresinin önceden alınmamış olması gerek gibi detaylar önemli. Birde Ticaret Odasından kontrol etmek lazım. Çünkü kuruluş aşamasında, aynı ünvanlı firmalara izin vermiyorlar diye biliyorum. Aklıma ilk geleni yazayım: NC Design?

    #3662
    İç Mimarlar 4Rafet Arıkan
    Katılımcı

    Verda’ya katılıyorum. Baya çetrefilli bir süreç isim bulmak. Çünkü öyle ciddiye almadan yaparsan, sonradan karşına bir sürü dert çıkıyor. Ama en önemlisi, ofise koyacağımız isim nihayetinde bir “marka” olacak. Ve açılan ofisin adına uygun birde logo yapmak gerekecek. Ondan sonra, mutlaka bu logo ve ismin marka patentinin alınması gerekeceği için, isim seçerken ben olsam ilk olarak http://www.tpe.gov.tr adresinden türk marka patentinden hangi isimlerin markalaştığına bakarım ve patenti henüz seçilmemiş bir marka seçerdim. İsim önermek isterim elbette ama, açacağınız ofisin özelliklerini tanımlasanız diyorum? Yani kendi ad ve soyadınıza göre bir isim seçebilirsiniz elbette veya yapacağınız işi diğerlerinden ayıran bir özellikle de öne çıkabilirsiniz. Mesela sadece klasik mekanlar yapacaksınız, içinde “klasik” kelimesini çağrıştıran bir isim seçilebilir. Ofisiniz veya yapacağınız iş hakkında daha çok bilgi verin bence 🙂 Selamlar.

    #3663
    İç Mimarlar 5Ekin Asımgil
    Katılımcı

    Biz arkadaşım Göze ile ortak ofis açarken isim soy isim baş harflerimizi kullanarak açmıştık ve marka aşamasında aynen yukarıda yazıldığı şekilde patlamıştık 😀 Bu yüzden olabildiğince orijinal bir şeyler düşünmeye çalışın. Tasarımda ne gibi bir farklı özelliğiniz var? Ne gibi işler yapıyor veya yapacaksınız? Bunları düşünün. Bence bas harf olaylarına hiç girmeyin. İllaki başka birisi o isimleri almış oluyor çünkü. Mimarobot’un ofisler galerisindeki kayıtlı büroların isimlerine bir bakın http://www.mimarobot.com/ofis belki fikir verir. Her ofisi olanın ilk başta geçtiği önemli bir aşamadasınız. Bol şans ve başarılar diliyorum. Umarım her şey yolunda gider. Ama bende öneride bulunmak için daha çok bilgi vermeniz gerektiğine inanıyorum. Ofis adı ÇOK ama ÇOK önemli. Kafadan atmaya gelmez. Sizin kimliğiniz olacak nede olsa. Size özel olmalı, sizi tanımlamalı. Bize biraz kendinizi anlatın. Keyifli başlangıçlar dilerim.

    #3664
    İç Mimarlar 2nilşah Çapur
    Katılımcı

    Merhaba arkadaşlar,
    Öncelikle vakit ayırdığınız için ayrıca teşekkür ederim 🙂 belki bir arkadaşı ile birlikte ortak açma durumum var.o yüzden kendi ismim üzerinden gidemiyorum.daha genel,anlamlı ve tabi kulaga da hoş gelen bir şeyler oldun istiyorum. tek olsaydım NİLART olabilir diye düşünmüştüm fakat ortak olunca onu bi kenarı atmak durumunda kaldım maleseff. ben PEMBE hastası bi İç Mimarım 🙂 büyük ihtimal ofisimde pespembe bir şey olacak 🙂 çalışmalarımda düz şeylerdense farklı ve eğlenceli olsun diye uğraşırım.yerine ve müşteri profiline görede renkleri bolca kullanırım.
    İyi dilekleriniz ve önerileriniz için de çok çok tşk ederimmm arkadaşlar =) aklınıza bir şeyler gelirde yazarsanız sevinirim:) şayet ben de bulursam sizinle paylaşırım..

    #3665
    İç Mimarlar 7Ayça Tuncer
    Katılımcı

    Renk kullanımı ile bilinen ve öne çıkan ressamların akımına “les fauves” deniyor. Bu sanatsal akımın adı ise fauvism yada fovizm. Kelime aynı zamanda yırtıcı hayvan demek. Renk kullanmayı sevdiğiniz için, belki bu akım üzerine giderek iyi birşey bulunabilinir.

    #3666
    İç Mimarlar 8Mert Aksoylu
    Katılımcı

    Yoğun pembe kullanımını duyunca, biraz girly bir ofis canlandı kafamda benim 🙂 Mesela “pudra şekeri” desek adına, pespembe bir ofis olsa, içinde eğlenceli aksesuarlara yer verilse… Sizi iyi yansıtabilir. Dikkatimi çekiyor, iç mimarlık ofisleri kendi isimlerini kullanmaktansa daha yaratıcı isimlere yöneliyor bu aralar. Fark yaratmak için, özelliğini vurgulamak için iyi bir yol.

    #3667
    İç Mimarlar 9Arda Selçuk
    Katılımcı

    Pudra şekeri Ltd. güzel isim… Ama başka alternatifler de düşünelim.

    Üzerine yoğunlaşılması gereken kelimeleri sıralıyorum ben önce 🙂

    – İki (iki kişiden oluşacak)
    – Pembe/Pink/Rose
    – Farklı
    – Eğlenceli
    – Renkli
    – İç mekanlar
    – Design/Art/Arch

    İngilizce üzerinden de gidebiliriz daha uluslararası bir isim seçmek için:

    Roseart ? Archipink ? Pinkinteriors ?

    Aklına gelen yazsın bence bir şeyler 🙂

    #3668
    İç Mimarlar 10Dilara Uysal
    Katılımcı

    Girişiminizde bol başarılar diliyorum 🙂 Darısı başıma, umarım bende bir gün ofis açarım. Şimdilik maddi açıdan da bilgi açısından da kendimi henüz yeterli görmüyorum. Ofis adı olarak bende “pudra kutusu” diyeceğim. Yada ingilizce olsun derseniz “powder box”. Yazılan yorumları çok beğendim bu arada. Acayip heyecanlı bir süreç. Marka patenti konusunu bilmiyordum. Burada okuduktan sonra araştırdım. Konuyu bu açıdan düşünmek şartmış. Çünkü koyduğunuz ismin ve markanızın patentini almazsanız, sonradan size iş yerinizin adını değiştirtebiliyorlarmış. Rafet beye konuya değindiği için teşekkür ediyorum.

    #3673
    İç Mimarlar 2nilşah Çapur
    Katılımcı

    Teşekkür ederim Ayça Hanım,sayenizde bir şey daha öğrenmiş oldum. üzerinde durup incelicem =) çalışmalarımda da bana katkısı olacağına inanıorm,çok sağolun..

    Fikir güzel tşkler=) Ama pudra şekeri bana biraz daha hani bu son zamanlarda oldukça artan doğum günü partileri için cicili bicili şeyler yapan yerlere kullanılan isimler gibi geldi,ki var diye hatırlıorm =) yinede zaman ayırdığınız için çok tşk ederim Mert Bey..

    Rosart-archipink =) kulaga hiçte fena gelmiyor=) tşk ederimm Arda Bey güzel önerileriniz içinnn =)

    Öncelikle iyi dileklerinizi ve samimiyetiniz için tşk ederimm Dilara Hanım =) daha öncesinde bir ofis girişimim daha oldu fakat ortağımla anlaşamadığımız için ayrılmak durumunda kaldım malesef.. şimdi aynı yolu tekrar yürüyeceğim için biraz tedirgin biraz korkak fakat fulll heycanla yeniden bi girişimde daha bulunuyorum.. umuyorum ki bu sefer çok güzel olacak=) inancım büyükk =) umarım birgün aynı heycanı aynı telaşı hatta daha güzellerini sizde yaşarsınız=) tekrar teşekkürler..

    #3686
    İç Mimarlar 12mahmut oguz
    Katılımcı

    Merhaba Nilşah hanım ”santra” olabilir, işe yeniden başladığınız için

    #3687
    İç Mimarlar 2nilşah Çapur
    Katılımcı

    merhaba Mahmut bey, santra anlamını başta bilmiyordum araştırdım anlamıda güzel fakat ofisin ismi belli oldu =) ” Art’in ” olacak bir aksilik çıkmazsa.yine de wakit ayırdığınız için çok tşk ederiim.

    #3688
    İç Mimarlar 12mahmut oguz
    Katılımcı

    Yeni ofisiniz hayırlı olsun Nilşah hanım, iş hayatınızda başarılar dilerim. Mobilya imalatı hususunda desteğe ihtiyacınız olursa size yardımcı olabilirim.

    #3689
    İç Mimarlar 2nilşah Çapur
    Katılımcı

    çok tşk ederim iyi dilekleriniz için.. desteğiniz içinde ayrıca teşekkürler, mobilyalarımız eski iş yerimden hediye=) ama başka işlerde neden olmasın.. iyi çalışmalar

Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmalısınız.

ekim, 2022

24şub(şub 24)00:0017eki(eki 17)00:00Geçmiş ve Şimdinin Buluşması: Fotoğrafik Bir Keşif

10mar(mar 10)00:0004ara(ara 4)00:00İo’nun Yeni Sesi

16may(may 16)00:0027kas(kas 27)00:00Ölümsüz Yüzler

20haz(haz 20)00:0015kas(kas 15)00:00Sanatçılar ve Sanat Kolektifleri için Uluslararası Çağrı: “İstenmeyeni Kabul Etmek Üzerine”

28haz(haz 28)00:0003eki(eki 3)00:00Mekan2022 İç Mimarlık Öğrencileri Ulusal Bitirme Projeleri Yarışması

26tem(tem 26)00:0027eki(eki 27)00:00Konya Alaeddin Tepesi II. Kılıçarslan Köşkü ve Kazı Alanı Mimari Fikir Proje Yarışması

27tem(tem 27)00:0017eki(eki 17)00:00Küçükçekmece Lagünü Havzası Fikir Projesi Yarışması

28tem01ekiUYAK2023 - 5. Uluslararası Yeraltı Kazıları Sempozyumu ve Sergisi

11agu(agu 11)00:0020oca(oca 20)00:005. UIA Mimarlık ve Çocuk Altın Küp Ödülleri

18agu(agu 18)00:0002şub(şub 2)00:00Design Educates Awards 2023

31agu(agu 31)00:0030kas(kas 30)00:00Incheon Museumpark International Design Competition

07eyl(eyl 7)00:0015eki(eki 15)00:00Es Ver Ses Ver

10eyl(eyl 10)00:0006kas(kas 6)00:00Deka+2 / Türkiye’de Tasarımın 12 Yılı

13eyl(eyl 13)00:0016eki(eki 16)00:00Duygular Coğrafyası Ankara

14eyl01ekiKaçış Noktası

14eyl(eyl 14)00:0009eki(eki 9)00:00Yarını Bugün Seç / Oya Akman ile Tasarımda 50 Yıl

14eyl(eyl 14)00:0010eki(eki 10)00:00Atlama Taşları

15eyl(eyl 15)00:0012şub(şub 12)00:00Sahnede 90’lar

15eyl(eyl 15)00:0023eki(eki 23)00:00Pleased to Announce…

15eyl(eyl 15)00:0002oca(oca 2)00:00Hayat, Ölüm, Aşk ve Adalet

X
X